26 listopada 2015

Pokój dziecięcy czarno-biały z żółtymi i czerwonymi dodatkami

Zamiast tematów świątecznych, które zaczynają pojawiać się na blogach, u mnie kolejny remont. Zwariowałam w tym roku z tymi remontami, ale tak to jest, jak odkłada się takie rzeczy z miesiąca na miesiąc i z roku na rok.

Pokój dzieci był od dawna na liście, od momentu, kiedy trzeba było zamienić łóżeczko córki na coś większego (czyli wieki temu), a potem do tego doszło przygotowanie kącika z biurkiem dla syna, który w tym roku poszedł do pierwszej klasy. Do tej pory zmiany w pokoju dziecięcym polegały głównie na przestawianiu mebli lub zamianie jednych mebli na inne. Zamiast łóżka i łóżeczka wstawiliśmy łóżko piętrowe, zamiast małego stoliczka z serii Mammut pojawił się podwójny stół w roli biurka, już z myślą o stanowisku do pracy dla córki. I tylko zabawek nie ubyło, wręcz przeciwnie; dzieciaki podrosły, a w koszykach jeszcze zajmowały miejsce grzechotki i sortery, że nie wspomnę o maskotkach, które tylko kurzyły się na półkach. Najpierw usiadłam i przygotowałam tablicę inspiracji poniżej. Potem pokazałam synkowi... łudząc się, że potrafi sobie to wszystko zwizualizować ;-) Cóż, trzeba było do obrazu dołączyć legendę ;-)


Kompilacja zawiera przedmioty, które już posiadamy, część zresztą zrobiłam sama (kosz na piłki, krzesła, girlanda z materiału, lampka-gwiazdka, obrazki, blaszki, łapacz snów) oraz to, co jeszcze widzielibyśmy w tym pokoju. Na pewno konieczna jest zmiana koloru ścian, a dodatki w kolorach żółtym i czerwonym będą motywem przewodnim. Nie łudzę się, że uda mi się tak bardzo ograniczyć kolorystykę, w końcu mam córkę, która uwielbia różowy kolor. Ani że pozbędę się rzeczy, które zajmują sporo miejsca, za to moje dzieci je lubią i nadal się nimi bawią - za to postaram się sprawić, żeby tak bardzo nie rzucały się w oczy. Najważniejszą rzeczą jednak jest to, żeby remont przeprowadzić jak najmniejszym kosztem.

I jeszcze garść inspiracji...


roomor.blogspot.com | themodernbaby.co.uk

thebooandtheboy.com | thelittledesigncorner.com

thebooandtheboy.com

ministyleblog.com | room-to-bloom.com

mommo-design.blogspot.it

myscandinavianhome.blogspot.se | 2  thelittledesigncorner.com

@mittlillehjerte on Instagram

nalleshouse.com | veryrosenberry.com

nowmeandmartha.blogspot.com | boginieprzymaszynie.blogspot.com

mommo-design.blogspot.it






24 komentarze:

  1. śliczne pokoje u nas plakat z zadaniami przed snem wisi nad łóżkiem chłopaków:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepoękne sama chciałabym takie mieć w domu:;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzeba pomyśleć o remoncie :-) Może uda się jak najmniejszym kosztem urządzić wymarzony pokój? Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ładne, pasuje dla chłopca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dziewczynka też się w tym odnajdzie ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne z dodatkiem żóltych elementów! U mojej córy w pokoju ściana jest żółta ale jest już taka kilka lat i chyba mi się opatrzyła ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U dzieciaków była zielona, już oczopląsu dostawałam ;-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Inspiracje bardzo mi się podobają Mogę coś doradzić? Dywan w czarno-białe kropki...Mam i nie polecam. Zawija się na rogach i bardzo widać brud. Reszta jestem na tak. Mam też białe biurko z ikea..świetnie się sprawuje. Pozdrawiam i miłego planowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my już kupiliśmy... ;-) Miał być inny, ale nie był dostępny, za to ten w kropki był tani (75zł na promocji), więc jak się nam znudzi, to nie będzie żal go wymienić :-D Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ślicznie, ta żółć tak wspaniale ożywia otoczenie, przyciąga wzrok i zachwyca. Super :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozbyłam się żółtego z dużego pokoju to wprowadzam do pokoju dzieciaków hihi. No cóż, lubię :-D Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Fajne inspiracje, jestem bardzo ciekawa co powybierasz i zastosujesz u siebie. A może możesz pokój dzieci podzielić na dwie strefy, chłopięcą i dziewczęcą? Już zaczynam czekać!!! Po tym jaka metamorfozę przeszedł Twój duży pokój, wiem , że i teraz będzie pięknie.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, nie ma szans podzielić na strefy, pokój jest nieduży i nieustawny. Byleby dzieciaki były zadowolone! :-) Buziaki!

      Usuń
  8. Noooo, to trafiłaś w mój gust z tymi planami na pokój dzieci... ;) I te kolory.. no MOJE! ;)))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i genialne inspiracje. Bardzo mi się takie pokoje podobają i jak w przyszłości będę miała dziecko to pomyślę o takiej aranżacji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, zapraszam na finał wkrótce :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Popieram x 3 :) Moja mała też ma pokoik w tych kolorach i jest nim oczarowana!
    Ściskam, M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mam sklerozę, idę poszukać u Ciebie, może mnie coś natchnie ;-) Skoro takie połączenie podoba się Twoje córce to mnie trochę uspokoiłaś, już myślałam, że za bardzo chłopięcy będzie ten pokój (chociaż córka to tak trochę chłopczyca ;-))

      Usuń
  11. Piękne inspiracje Trzymam kciuki za remont

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne inspirację, efekt Twoich remontów na pewno będzie równie piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne połączenie - żółto czarne. Ja już mam żółte krzesła i biały stolik i czarno żółty też :) Uwielbiam to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...