23 listopada 2015

Wyniki konkursu blaszkowego i... nowe blaszki

W końcu nadszedł ten dzień, w którym przydałoby się ogłosić zwycięzcę konkursu blaszkowego! :-)

Jestem pozytywnie zaskoczona, że do konkursu zgłosiło się aż tylu chętnych! Bardzo się cieszę, że lubicie moje blaszki, zresztą ja sama bardzo je lubię i z chęcią dekoruję nimi swoje mieszkanie, co pewnie już zdążyliście zauważyć (to nie tylko aranżacje na potrzeby blogowej sesji fotograficznej ;-)).

Ostatnio pojawia się coraz więcej osób, które chcą posiadać blaszkę z ulubionym cytatem. Czasem na blaszki wędrują motywy np. z malowanych przeze mnie poduszek. A czasem sama kombinuję, jak z blaszką "Pamiętaj, udajemy że jesteśmy...", która w wersji oryginalnej od dłuższego czasu nie jest dostępna w sprzedaży, więc zrobiłam sobie taką sama ;-) (notabene dostałam informację, że produkt zamawiany jest w Chinach, co było dla mnie totalnym zaskoczeniem, spodziewałam się raczej rodzimej manufaktury...).










Powracając do konkursu - tym razem małe rączki były nieobecne, więc skorzystałam z generatora liczb...





Blaszkę (blaszki) wykonam dla:
Basi Koy

Gratuluję!
Basiu napisz do mnie, uzgodnimy szczegóły :-)

Dziękuję wszystkim za udział, cieszę się, że tym samym mogłam poznać nowe blogi. Uściski!







31 komentarzy:

  1. oooł....gratulacje dla Basi.. ! Dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, no szkoda, że mi się nie udało, ale gratuluję Basi:) A sama jestem szczęśliwą posiadaczką chińskiej, jak się okazało, tabliczki ze wspomnianym napisem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara, że ją dorwałaś ;-) No ale nie ma tego złego... Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni. Nowe blaszki są śliczne. Napis, że udajemy, jest pocieszny i prawdziwy, he :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratulacje dla Basi , dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zabawę :)
    Basi gratuluję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej i dziękuję za konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni.
    Cieszę się, że byłam niecierpliwa i już mam u siebie Twoje cudne blaszki.
    Blaszka"w moim magicznym domu..." robi u mnie furrorę :)
    Ciekawę co będzie gdy wyciągnę z ukrycia te świąteczne.... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to tak z ukrycia, zupełnie nie wiedziałam ;-) Cieszę się, że jesteś zadowolona :-)

      Usuń
  9. Gratulacje dla Basi-szczęściara! :)
    Oj ta blaszka z Sugar -miodzio!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hurra :)))
    Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję !!!
    Bardzo się cieszę i mam małą zagwozdkę, bo tyle pięknych blaszek :) Którą wybrać ? :)
    Potem napiszę maila.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwycięzcy! :) A blaszka "Pamiętaj.." jest świetna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację dla zwyciężczyni! Blaszki są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! i przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  14. ...miła, normalna rodzina... padłam! Super! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znów nie miałam szczęścia! :( ! Gratuluję Ci pomysłów i wielu fanów Twojej sztuki! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Basi! Nowe blaszki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne teksty trafiają na twoje blaszki, jestem w nich po stokroć zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znowu się nie udało a tak mało brakowało bo miałam numer 21 :-). Dziękuję za zabawę i ciągle podziwiam Twoje nowe blaszki :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, według komentarzy chyba tak, ale nie wszyscy brali udział w zabawie ;-) Może następnym razem? Choć nie wiem, czy drugi raz byłoby tylu chętnych na blaszki, jak myślisz?

      Usuń
  20. Gratulacje dla Basi:-) Szczęściara:-)
    Nie kuś tymi nowymi blaszkami bo mnie mąż z domu wyrzuci jak jeszcze jakieś u Ciebie zamówię:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i dziękuję za zabaw e :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej! ta z biciem serca jest piękna! chyba taką chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za zabawę a szczęśćiarze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za udział w zabawie i gratuluję Basi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...