15 lutego 2016

Serce - niekoniecznie walentynkowe

I minęły Walentynki, jak każdy dzień... Mam to szczęście, że mój mąż pamięta o mnie zupełnie bez okazji, często też spełnia moje zachcianki, żebym przestała mu wreszcie suszyć głowę, więc nie traktuję tego dnia zbyt szczególnie. Jest wiele innych, dla mnie ważniejszych. Ale akurat tak wypadło, że spod moich rąk wyszło serce, więc częściowo wpisałam się w te klimaty ;-) Nie jest cukierkowo, tekst raczej uniwersalny, wielkość serduszka 22x26cm, do tego tasiemka, która idealnie wpasowała się w moją koncepcję. Jak Wam się podoba?

Podobne serduszko, tylko bardziej sfatygowane, pokazywałam TUTAJ.

Uściski i do następnego...!











15 komentarzy:

  1. Poza "kochać więcej"i "słuchać więcej"(bo kocham i słucham), wszystkie pozostałe powinnam sobie wypisać większymi literami i powiesić w każdym pomieszczeniu.
    Świetne serducho, perfekcyjnie wykonane i zawsze na czasie.........i bardzo dobrze, że nie cukierkowo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serducho, zresztą podobnie jak poprzednie. Fajny pomysł z tasiemką na obrzeżu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajoskie serducho i kluczowe mądrości życiowe w jednym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba!!!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i jak precyzyjnie oklejone tasiemką .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słowa na serduszku! Oczywiście wykonanie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny i bardzo elegancki pomysł z obrzeżem tasiemkowym.
    Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! I fajny patent na tą tasiemkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serduszko, bardzo podoba mi się pomysł z otoczeniem go tasiemką :)
    Ściskam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo ładne i oby udało się to wszystko realizować:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serce, masz głowę pełną doskonałych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie serducho to strzał w 10:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne! A hasła takie prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe serce,bardzo eleganckie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...