25 października 2016

To już dwa latka...

Właśnie mijają dwa lata, odkąd założyłam bloga. Wciąż nadziwić się nie mogę, jak wiele pozytywnych rzeczy spotkało mnie dzięki temu, ile osób poznałam bliżej, ile przyjaznych duszyczek tu zagląda. Kiedyś pisałam pamiętniki, regularnie, nałogowo... moje dzieci będą miały ubaw, kiedy w przyszłości się do nich dorwą. Potem nie było na to czasu, zresztą jak na wiele innych rzeczy... Blog traktuję teraz jak foto-pamiętnik, z naciskiem na "foto", bowiem więcej tutaj zdjęć niż mojego wywnętrzniania się. Lubię wracać do starych postów i przypominać sobie, jaką radość dawało mi tworzenie - szycie, wyszywanie, decoupage, potem robienie zdjęć na bloga. Łapanie słońca w pochmurne dni, wyszukiwanie ciekawych kadrów, testowanie możliwości mojego aparatu, obróbka zdjęć. Dzięki prowadzeniu bloga ciągle mam wrażenie, że uczę się czegoś nowego, nie stoję w miejscu. Każdy komentarz mnie uskrzydla i daje poczucie, że warto to robić. Dzięki prowadzeniu bloga spotkały mnie same pozytywne historie, zdecydowanie!

Dziękuję, że tutaj zaglądacie i zaznaczacie swoją obecność komentarzami :-)

Małe zestawienie na pamiątkę:

Liczba wyświetleń: 93 281
Liczba obserwatorów: 138
Google+ Followers: 116
Najpopularniejszy post: Cotton balls DIY... z muliny
Liczba postów: 145

I tradycyjnie mały przegląd tego co się w ostatnim roku tutaj działo :-)











27 komentarzy:

  1. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę jeszcze większej satysfakcji z prowadzenia bloga:) Zaglądam często, choć nie zawsze zostawiam ślad. Lubię Twoje prace, szczególnie blaszki z fajnymi cytatami (mam trzy i chcę więcej więc pewnie się jeszcze odezwę:)) Tak trzymaj! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Wiem, że czasem wpada się na bloga szybko i nawet nie ma kiedy komentarza zostawić, doskonale to rozumiem. Cieszę się, że tutaj zaglądasz. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Zleciało szybko,prawda?!
    Gratuluję tych dwóch latek i tego,że wciąż masz wenę i ochotę na działanie!!! Tak trzymaj!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Zleciało, oj zleciało! Z weną różnie bywa, czasem jest mnie mniej, ale i tak dobrze, że wracam :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jestem stałą obserwatorką tego bloga, uwielbiam Twoje prace i mam nadzieję jeszcze niejednej rocznicy być świadkiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Renatko, wiesz że Ciebie też odwiedzam, choć nie zawsze komentuję. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Piękne podsumowanie dwuletniej działalności na blogu. Życzę kolejnych, równie fajnych latek "blogowych" i wielu, wielu obserwatorów, kolejnych wspaniałych pomysłów i samych pochlebnych komentarzy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje!!! Przez te dwa lata dużo się wydarzyło, pokazałaś nam mnóstwo pięknych prac. Zawsze z utęsknieniem czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zawsze miło coś takiego usłyszeć :-) Buziaki!

      Usuń
  6. Dwa lata szmat czasu a tak szybko zleciało nieprawdaż ?. Bądź z nami nadal bo miło u Ciebie i z radością obserwuję to co robisz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Ja trafiłam niedawno przez IG i od tego czasu z przyjemnością zaglądam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że zaglądasz :-) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Serdeczne gratulacje, piękne rzeczy tworzysz, super blog. Życzę kolejnych wspaniałych latek blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo , oby tak dalej. Szkoda tylko, że czas tak szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Świetny wynik :) Życzę Ci dalszych wspaniałych prac i wpisów oraz mnóstwo inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mam nadzieję, że i ja będę inspiracją ;-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Gratulacje i kolejnych udanych lat blogowania:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 2 rocznicy! Ja to już nie liczę ile minęło od mojego pierwszego posta... ;) W zupełności się z Tobą zgadzam, blog, to dla mnie swojego rodzaju pamiętnik, też z naciskiem na "foto" ;) I dzięki blogowaniu poznałam wiele świetnych osób i cieszę się, że mogę do Ciebie i do nich zaglądać :))) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Fajnie jest znaleźć dzięki blogowaniu wspólne pasje, inspirować się i rozwijać się dzięki temu :-) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...