24 grudnia 2016

Pierniczki, świąteczne klimaty i życzenia

Muszę Wam powiedzieć, że zaciasteczkowałam się przed Świętami. Wzięłam na siebie pieczenie ciastek, a to oznacza zrobienie takiej ilości, żeby wystarczyło dla nas, dla mamy i dla brata, który bierze też słodkości do przyszłych teściów. No namęczyłam się, trzeba przyznać, ale nie bez przyjemności... no lubię to, co tu dużo gadać. I lubię ozdabiać pierniczki, chociaż tyle czasu to zajmuje, a potem szkoda je zjadać, a najlepiej dać od serca komuś bliskiemu. Ale to tak naturalnie wprowadza w klimat świąteczny - dom pachnie korzennymi przyprawami, włączam sobie świąteczne piosenki, popijam kawkę i relaksuję się malując lukrem zawijasy na pierniczkach. Nawet nie wiecie, jak bardzo mnie zaskoczyła ilość serduszek przy tych moich pierniczkach, no bo przecież nie zajmuję się tym zawodowo! I ilość zapytań - muszę chyba zorganizować jakieś warsztaty w przyszłym roku ;-) Dość gadania, zostawiam Was ze zdjęciami i świątecznymi życzeniami :-)


Jest taka noc, bardzo ciepła, choć grudniowa...
Jest taka noc, kiedy na świat przychodzi
Maleńka Miłość.
Jest taka noc, kiedy wszyscy łączymy się,
śpiewając kolędy, dzieląc się opłatkiem.
I takie życzenia, które zanosimy do Miłości
i Ona je spełnia...

Życzę Wam spełnienia tych życzeń.

 ~ Aneta ~























17 komentarzy:

  1. Piękne pierniczki 😊 Wesołych i rodzinnych Świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. To są dzieła sztuki:-))) Trzymam za słowo jeśli chodzi o warsztaty i zapisuję się na listę:-)))
    Zdrowych , Spokojnych Świąt Anetko dla Ciebie i całej Twojej rodziny:-)))
    Pozdrawiam świątecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż żal je zjadać ;) Wesołości świątecznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierniczki prześliczne! Ja piszę się na warsztaty z pierniczenia;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po przeżyciach z piernikami ( były twarde i pracochłonne ) tym razem upiekłam ciasteczka zbożowe z orzechami i żurawiną i ciasteczka kruche z kokosem i skórką pomarańczową . Twoje ciasteczka są bardzo apetyczne. Życzę smacznych i radosnych Świąt :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierniczki piękne i z pewnością przepyszne, choć mnie by było żal je zjadać. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownego świątecznego czasu i wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :)
    Pierniczki są po prostu przepiękne!! I dekoracje śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i smakowite a zdjęcia katalogowe!!!

    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewiarygodne te pierniczki i smakowite :) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierniki są obłędne! Brawo! Pozdrawiam poświątecznie już - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie widziałam nigdzie tak pięknie udekorowanych pierników, aż szkoda je zjadać. Po prostu bajeczne.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Japiernicze...te pierniki! :O Nieprawdopodobne, cudowne. Na moich są jedynie białe mazaje na szybko i kawałki orzechów, a TU? :OO Zbieram szczękę z podłogi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są. Jak z katalogu. Moje były koślawe nieco :)
    Najlepszego w Nowym Roku, dużo radosnych chwil :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pierniczki to mistrzostwo świata! Obłędnie piękne są! Nie umiem tak ładnie polukrować ciastek, w tym roku zacznę ćwiczenia chyba w lutym ;) Do grudnia się wprawię :)
    A tak przy okazji - dopiero ostatnio skumałam, że Red Artist i Wydziwianki Rudej to jedna osoba, Ty :) Hehe...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałości :) Wszystkiego najpiękniejszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam piękniejszych pierniczków. Są cudowne! I ten klima...
    Kochana wszystkiego dobrego. Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeść czy nie jeść oto jest pytanie ;)
    Pięknie wyszły te ciasteczka - ja próbowałam robić podobne - ale nie pochwalę się rezultatami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...