18 grudnia 2016

Półka kuchenna w świątecznej odsłonie

Uwielbiam okres przedświąteczny i Święta, uwielbiam dekorować dom gałązkami jodły i modrzewia, szyszkami i... blaszkami (jakże by inaczej?). I kiedy dom pachnie piernikami, jak wczoraj - piekłam kolejną porcję pierniczków, ponieważ pierwszą dekorowały dzieciaki, a drugą dekoruję ja - upajam się tym zapachem, mogłabym piec je cały rok! Stąd właśnie wzięła się moja słabość do wszelakich kosmetyków o zapachu czekolady, piernika, pomarańczy i cynamonu.

W tym roku zamarzyła mi się biało - szaro - srebrna choinka i pod tym kątem udekorowałam też kuchenną półeczkę. Uwielbiam oglądać aranżacje świąteczne z czerwienią w roli głównej, ale uznałam, że to jednak nie moja bajka. Nie mówię nie, wszak gusty się zmieniają, może kiedyś i mnie się odmieni - na razie jednak obstaję przy stonowanych i naturalnych dekoracjach.

W tym roku w końcu udało mi się stworzyć wstążkowe bombki - którymi będę Was jeszcze męczyć w kolejnych postach. Są śliczne, przyjemnie się je tworzy i jest to ciekawa alternatywa dla tych wszystkich bombek "made in China", które zalewają rynek. Długo szukałam ciekawych bombek, żeby uzupełnić swoją kolekcję i nie znalazłam nic godnego uwagi - może źle szukam, ale naprawdę nic nie skradło mi serca. Nie ma to jak stary, dobry "handmade" ;-)












6 komentarzy:

  1. Cudowne dekoracje, ale bombka przepiękna. Już nie mogę się doczekać prezentacji kolejnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko cudne klimaty pojawiły się już u Ciebie :) I u mnie od kilku już lat stonowane, delikatne kolory świąt. Biel i srebro... może to z tęsknoty za śnieżnymi, białymi świętami ?
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna półeczka, a jej zawartość jeszcze ładniejsza:-)) Ja również uwielbiam ten czas przed świętami, miłych przygotowań Wam życzę:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarość i srebro pasują tu idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bombka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...