11 grudnia 2017

Poduszki świąteczne ręcznie malowane

Jak zwykle co roku rozglądam się za ciekawymi dekoracjami świątecznymi. Trudno mi znaleźć coś, do czego zapałałabym nagłą chęcią posiadania. Może zrobiłam się bardziej wybredna? Albo bardziej świadoma swoich wyborów? Wiem, co lubię, co będzie mi pasować do wnętrza, z czym będę się czuła dobrze. Dlatego też często patrzę w sklepie na przedmioty pod kątem przeróbek, których będę musiała się podjąć, żeby sprostały moim wymaganiom. Ostatnio chętnie biorę się za rękodzieło - skoro nie mogę upolować nic fajnego, to najlepiej zrobić coś własnoręcznie. Tym sposobem zmalowałam parę rzeczy na lnie - większy obrus w gwiazdki i parę poduszek. Jeden z motywów na pełno kojarzycie z pewnej sieciówki, poduszki te rozchodziły się jak ciepłe bułeczki, sama je miałam w koszyku i dumałam, czy aby na pewno będą mi pasować. Niestety kolorystyka nie odpowiadała mi zupełnie, dlatego postanowiłam sama sobie taką zrobić, na lnie, z pomponikami, jedyną w swoim rodzaju. Zgapiłam motyw, przyznaję, ale w tej wersji o wiele bardziej mi się podoba ;-) Maniaczki poduszek, bierzcie się do dzieła, technikę malowania na tkaninie pokazałam Wam TUTAJ i TUTAJ. Pozdrawiam Was cieplutko!

















9 komentarzy:

  1. Anetko uwielbiam tu zaglądać i podziwiać Twoje wytwory, poduchy genialne ja jakos do tej pory nie miałam odwagi malowac na tkaninach i chyba mnie zmotywowałaą tylko kiedy ja znajdę na to czas ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz "powydziwiałaś" cuda :) A zdjęcia piękne i bardzo klimatyczne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te poduszki i satysfakcja jest że własnoręcznie wykonane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zauważyłam, że ostatnio stałam się bardziej wybredna i abym coś kupiła naprawdę musi mnie to zwalić z nóg:-) Może już czuje jakiś przesyt? Nie wiem.
    Twoje podusie są śliczne. Zdolna z Ciebie duszyczka, ale z tym to się chyba już powtarzam:-)
    Pozdrawiam ciepło:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba nastrój jaki stworzyłaś.
    Pozdrawiam przedświąteczne 🎄

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...