3 grudnia 2017

Stroik adwentowy z jelonkami

Zaczynam przystrajać dom na Święta. Bez czerwieni, bo jakoś mi ten kolor nie leży. Jest naturalnie - len własnoręcznie dekorowany w ulubiony motyw gwiazdki, mech zebrany wiosną, żołędzie, szyszki, gałązki modrzewia. Prawie z każdego spaceru przynoszę a to patyczek, a to szyszkę, a potem mam materiał do aranżacji ;-) Do tego blaszkowe cyferki i naprędce wykonana blaszka "Dear Santa.." Na pięknym plastrze drewna z grubą korą, który marzył mi się od dłuższego czasu (kupiony TUTAJ, polecam!). Zaczynamy więc odliczanie do Bożego Narodzenia :-)













13 komentarzy:

  1. Bardzo gustownie. Prosto i lekko. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie,aż dziw że bez mojej ukochanej czerwieni też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wymyśliłaś.Wspaniale wygląda to połączenie naturalnych materiałów. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świecznik idealnie naturalny:) też myślałam o takiej podstawie,ale poszłam na łatwiznę i pudełko drewniane też się sprawdziło.Numeracja to taka wisienka na torcie.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :)
    I stroik i jelonki i dzwoneczek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny stroik! Super pomysł, uwielbiam takie naturalne dekoracje świąteczne :) I podusie piękne w tle. Moje klimaty :))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo <3 jelonki boskie mam małe pytanko czy u Ciebie mozna nabyc blaszki z numerkami ? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze u Ciebie cudowna dekoracja:-))))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...